پاکستان میں عید کا چاند دیکھنے کے لیے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس کل ہوگا

پاکستان میں عید کا چاند دیکھنے کے لیے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس کل ہوگا، پاکستان میں کل شوال کا چاند نظر آنے کا قوی امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق عید کا چاند دیکھنے کیلئے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس کل بروز منگل کو طلب کرلیا گیا، مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس 9 اپریل کو اسلام آباد میں ہوگا۔

وزارت مذہبی امور میں اجلاس کی سربراہی مولانا عبدالخبیر آزاد کریں گے ،کمیٹی ممبران اور محکمہ موسمیات، سپارکو سائنس ٹیکنالوجی حکام شریک ہوں گے۔

ملک بھرمیں زونل رویت ہلال کمیٹیوں کے اجلاس مقررہ مقامات پر ہوں گے ، اجلاس میں شوال کا چاند دیکھنے کی شہادتیں وصول کی جائیں گی ، جس کے بعد چاند کی رویت کا اعلان کیا جائے گا۔

پاکستان میں کل شوال کا چاند نظر آنے کا قوی امکان ہے۔۔ محکمہ موسمیات کے مطابق کل ملک کے اکثر حصوں میں مطلع صاف ہوگا اور انسانی آنکھ سےنظرآنےکیلئے چاند کی عمربھی پوری ہوگی۔

خیال رہے سعودی عرب میں شوال کا چاند دیکھنے کیلئے اجلاس آج ہوگا، ماہرین فلکیات کے مطابق سعودی عرب میں آج عید کا چاند نظر آنے کا امکان نہیں ہے، عیدالفطر بدھ کو ہونے کی توقع ہے۔

سپریم کورٹ نے کہا ہے کوئی بھی شخص شوال کا چاند خالی آنکھ یا دُوربین کے ذریعے دیکھےتو عدالت کو اطلاع کرے اوراپنا بیان ریکارڈ کرائے۔

متحدہ عرب امارات نے بھی شہریوں سے آج چاند دیکھنے اور شہادتیں متعلقہ اتھارٹی تک پہنچانے کی اپیل کی ہے۔