پاکستان اور امریکی فرم کے درمیان تاریخی معاہدے پر دستخط

پاکستان منرل ڈویلپمنٹ اور امریکی فرم کے مابین تاریخی معاہدے پر دستخط ہوگئے، جس میں ایس آئی ایف سی کا کردار قابل ذکر ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزارت توانائی اور ایس آئی ایف سی کے زیر اہتمام تقریب ہوئی ، پاکستان منرل ڈویلپمنٹ کارپوریشن اور امریکی فرم میریکل سالٹ ورکس کلیکٹیوانکارپوریٹڈ کے مابین ہمالیائی گلابی نمک کی برآمد کو بڑھانے کے لیے تاریخی معاہدے پر دستخط ہوگئے۔

20 فروری 2024کو وزارت توانائی اورایس آئی ایف سی کے زیر اہتمام مشترکہ منصوبےکےمعاہدے پر دستخط کی تقریب ہوئی۔

تقریب کے کامیاب انعقاد پر غیر ملکی سرمایہ کاروں نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے میں دلچسپی ظاہر کی۔

چیف کمیونیکیشن آفیسرآف میریکل سالٹ ورکس مبارک خان نے کہا کہ آج ہم نےامریکی فرم میریکل سالٹ ورکس کلیکٹیو انکارپوریٹڈ کے ساتھ مشترکہ معاہدہ کیا ہے، جس میں ایس آئی ایف سی کا کردار قابل ذکر ہے۔

مبارک خان کا کہنا تھا کہ معاہدے سے پاکستان میں غیر ملکی سرمایہ کاروں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کے وسیع مواقع فراہم ہوں گے۔

غیر ملکی سرمایہ کار نے کہا کہ ہم پہلی کمپنی ہیں جو نئے طریقے کار کے تحت سرمایہ کاری کریں گے، اس پراجیکٹ میں کینیڈین سرمایہ کاروں کی بڑی تعدادموجود ہے، ایس آئی ایف سی پاکستان میں غیر ملکی سرمایہ کاری کے فروغ میں نہایت اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

غیر ملکی سرمایہ کار کا کہنا تھا کہ اس پراجیکٹ کے ذریعے پاکستان میں سرمایہ کاری وسیع پیمانے پر پھیلے گی جس سے ترقی میں اضافہ ہوگا، ہم ایس آئی ایف سی کے تہہ دل سے شکر گزار ہیں جس کی بدولت یہ معاہدہ آسان مراحل میں طےپا گیا، مجھے یقین ہے کہ اس مشترکہ معاہدے سے پاکستان میں غیر ملکی صنعتی شعبے کو فروغ حاصل ہوگا۔

ملکی سرمایہ کار نے کہا کہ پاکستان اس معاہدے کے ذریعے بیش بہا معاشی فوائد سے مستفید ہوگا، پاکستان کی سرزمین گلابی نمک کی دولت سے مالا مال ہے جو صرف پاکستان میں موجود ہے۔