ملک کے بیشتر علاقوں میں بارش اور برفباری، سردی بڑھ گئی

 پنجاب کے مختلف علاقوں میں ہلکی بارش سے سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا، ٹاؤن شپ، جوہرٹاؤن، سول ڈیفنس، چاندی چوک کے علاقوں میں بارش ہوئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق مہمند اور گردونواح میں وقفے وقفے سے تیز بارش کا سلسلہ جاری رہا، جبکہ بنوں شہر اور گردونواح میں ہلکی بارش سے موسم خوشگوار ہوگیا۔

راولپنڈی میں مری گلیات نتھیا گلی ایوبیہ میں موسلادھاربارش اورژالہ باری ہوئی، طوفانی ہواؤں سے مواصلاتی نظام متاثر ہوا جبکہ بیشتر علاقوں میں بجلی کی سپلائی معطل ہوگئی۔

شیخوپورہ اور مضافاتی علاقوں میں ہلکی بارش سے سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا، فاروق آباد اور گردونواح میں موسلا دھار بارش کے باعث سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا۔

سرائے عالمگیر اور گردونواح میں وقفہ وقفہ سے بارش کا سلسلہ جاری رہا، مظفر آباد شہر اور گردونواح میں بارش اور برفباری،سردی میں اضافہ ہوگیا۔

وادی نیلم، وادی لیپہ کے پہاڑی مقامات میں بارش اور برفباری، گریس شاردہ اور کیل میں برفباری، ہٹیاں بالا، چکوٹھی میں بارش ہوئی، اس کے علاوہ وادی نیلم اور وادی لیپہ کے بالائی علاقوں کوجانے والے راستے بعض مقامات پر بند کردیئے گیے۔

گجرات اور گردونواح میں وقفہ وقفہ سے بوندا باندی، سردی شدت میں اضافہ ہوگیا، سکھیکی، جلالپور بھٹیاں، پنڈی بھٹیاں اورگردونواح میں بارش ہوئی۔

ملک کے مختلف شہروں میں ٹریفک حادثات، 13 افراد جاں بحق

چنیوٹ شہراورگردونواح میں ہلکی بارش سے سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا، صفدر آباد خانقاہ ڈوگراں اور گردونواح میں بارش سے سردی میں اضافہ ہوگیا، پھالیہ، حافظ آباد، شرقپور اور گردنواح میں بھی بارش ہوئی۔