ایف آئی اے نے کرنسی کا غیرقانونی کاروبار کرنیوالوں کیخلاف گھیرا تنگ کردیا

وفاقی تحقیقاتی ادارے نے راولپنڈی میں کرنسی ایکسچینج کا غیر قانونی کاروبار کرنے والے عناصر کو گرفتار کرکے ملزم سے 1 لاکھ امریکی ڈالرز برآمد کرلیے۔

تفصیلات کے مطابق فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کے پی زون کا کرنسی ایکسچینج کا غیر قانونی کاروبار کرنے والے عناصر کے خلاف کریک ڈاون جاری ہے، وفاقی تحقیقاتی ادارے کے اہلکاروں نے یادگار چوک پر چھاپہ مار کارروائی میں ملزم عرفان اللہ سے کروڑوں روپے مالیت کی غیرملکی کرنسی برآمد کرلی۔

ایف آئی اے نے دوسری کارروائی میں خیال نور نامی افغانی باشندے اور شاہ نواز کو بھی حوالہ ہنڈی کے الزام میں گرفتار کیا اور دونوں ملزمان کے قبضے سے مجموعی طور پر 40 لاکھ روپے نقدی، ہنڈی حوالہ کی رسیدیں بھی برآمد کیں۔ ایف آئی اے جانب سے گرفتار ملزمان کے خلاف دو الگ الگ مقدمات درج کرلئے گئے ہیں۔

ایف آئی اے کمپوزیٹ سرکل ڈیرہ غازی خان نے غیرقانونی کرنسی کا کاروبار کرنے والے شخص کے قبضے سے 2000 سعودی ریال، 100 یواے ای درہم، 168000 روپے اور موبائل فون برآمد کر لیا گیا۔

ترجمان ایف آئی اے کا کہنا ہے کہ ملزم کاظم شاہ بغیر لائسنس کے غیر ملکی کرنسی کی خریدو فروخت میں ملوث تھا جسے صرافہ بازار ڈی جی خان سے گرفتار کیا گیا۔ ملزم کے خلاف فارن ایکسچینج ریگولیشن ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کر لیا گیا ہے، مزید تفتیش جاری ہے۔