بھارتی میڈیا کی خبر کا جھوٹ عالمی میڈیا پر بے نقاب

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

فرانسیسی ٹی وی نے پنجشیرپرحملے سے متعلق بھارتی میڈیاکی جھوٹی خبر کو بے نقاب کردیا، فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ بھارت کی فیک نیوزاورجعلی پروپیگنڈےکواب عالمی میڈیابھی بےنقاب کررہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق جھوٹی اورجعلی خبروں کےحوالےسےبھارت کودنیابھرمیں رسوائی کاسامنا ہے ، پنجشیرپرحملےکی بھارتی میڈیاکی جھوٹی خبرکو فرانسیسی ٹی وی نے بے نقاب کردیا۔

وفاقی وزیراطلاعات نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر فرانسیسی ٹی وی کی رپورٹ شیئرکرتے ہوئے کہا رپورٹ میں بتایاگیا بھارت کےٹی وی چینل ہستی نےجعلی خبرنشرکی اور فرانسیسی ٹی وی نےپنجشیرمیں پاک فضائیہ کےحملےکی خبرجھوٹی قراردی۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ بھارت کے ٹائمزناؤ،ناؤبھارت اورزی ہندوستان نے بھی جھوٹی خبرکاسہارالیا ، بھارت کی فیک نیوزاورجعلی پروپیگنڈےکواب عالمی میڈیابھی بےنقاب کررہاہے

سیسی سرکاری ٹی وی چینل پر فرانسیسی پروگرام’’ٹروتھ اورفیک‘‘میں بھارتی میڈیاکاپوسٹ مارٹم کیاگیا تھا ، میزبان دیرک تھامسن اور جیمزکریڈن نے بھارتی میڈیاکی جعلی خبروں کی تحقیق کی اوربھارتی میڈیاکوجعلی خبریں پھیلانے کا ذمہ دارٹھہرایا۔

پروگرام میزبان کا کہنا تھا کہ پنجشیرسےمتعلق بھارتی میڈیانےجعلی خبریں پھیلائیں،دنیاکوگمراہ کیا اور پنجشیرپرطالبان کےحملےکاالزام پاکستان پربےدھڑک لگایا۔

جیمزکریڈن نے کہا تھا کہ بھارتی میڈیاکاکردارسیاسی طنزاورکہانیوں کےدرمیان ہے، پنجشیرسےمتعلق بھارتی میڈیانےجوخبریں چلائی جعلی تھی۔