کینیڈا کا افغانستان سے انخلا پر پاکستان کا شکریہ ادا

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

کینیڈین ہائی کمشنرنے افغانستان سے انخلا پرپاکستان کا شکریہ ادا کیا ، جس پر شیخ رشید نے کینیڈا کی درخواست پر مزید افراد کے انخلا میں معاونت کا اعلان دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرداخلہ شیخ رشید سے کینیڈا کی ہائی کمشنربرائے پاکستان کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں دوطرفہ تعلقات، افغانستان، خطے کی مجموعی صورتحال پرتبادلہ خیال کیا گیا۔

دوران ملاقات دونوں میں اتفاق کیا گیا کہ افغانستان میں پائیدارامن خطےکی خوشحالی کےلئےناگزیر ہے اور افغان شہریوں کی انسانی بنیادوں پر امداد اور غذائی قلت پیداہونے کے عوامل کے خاتمے کے ساتھ ساتھ پاکستان اور کینیڈاکےتعلقات مزیدفعال بنانے کی ضرورت ہے۔

شیخ رشید نے کہا کہ پاکستان افغان امن اور سیاسی استحکام کے لئے کردار کرتا رہے گا، افغانستان خود مختار ملک ہے اپنے فیصلے خود لینے کیلئے بااختیارہے، افغان حکومت کومشورہ دے سکتے ہیں لیکن خاص فیصلے پر مجبور نہیں کرسکتے۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ طالبان حکومت کوفنڈز،انسانی وسائل کی کمی کا سامنا ہے، مالی،انسانی وسائل کی کمی سے حکومت چلانا طالبان کے لئے بڑا چیلنج ہوگا، بین الاقوامی برادری طالبان کو وقت اوروسائل دے، امید ہے طالبان اپنے وعدوں پر مکمل عملدرآمدکریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ افغانستان سے انخلامیں دنیاکی مدد اور معاونت جاری رکھیں گے، کینیڈا میں مقیم پاکستانی سماجی ، معاشی ترقی میں کردار ادا کررہے ہیں۔

کینیڈین ہائی کمشنر نے کہا کہ کینیڈین ہائی کمیشن کی درخواست پرانخلاپرپاکستان کےمشکورہیں، پاکستان کاافغانستان سےانخلامیں کردارغیرمعمولی کارنامہ ہے، افغان شہریوں کے لئےانسانی بنیادوں پرامدادکی ہے، پاکستان کی 30لاکھ افغان مہاجرین کی دیکھ بھال قابل رشک ہے۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ کینیڈا کی درخواست پرمزید افراد کے انخلا میں معاونت کریں گے۔