نیوزی لینڈ کے بعد برطانوی کرکٹ ٹیموں کا بھی دورہ پاکستان منسوخ

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کے بعد انگلینڈ کرکٹ ٹیم کا دورہ پاکستان بھی منسوخ ہوگیا۔

نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کی جانب سے سکیورٹی وجوہات کو جواز بنا کر اچانک دورہ پاکستان ختم کر دیا گیا تھا اور اب آئندہ ماہ انگلینڈ کی میزبانی کی پاکستانی امیدوں پر بھی پانی پھر گیا ہے۔

نیوزی لینڈ کی جانب سے اچانک دورہ منسوخ کئے جانے کے بعد انگلش کرکٹ بورڈ نے بھی اپنی ٹیمیں بھجوانے سے انکار کر دیا۔

انگلش کرکٹ بورڈ کی جانب سے جاری کی جانے والی پریس ریلیز میں کہا گیا ہے کہ مینز اور ویمنز ٹیموں کو نہ بھیجنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ترجمان ای سی بی نے کہا کہ فیصلہ کھلاڑیوں کی ذہنی اور جسمانی صحت کے پیش نظر کیا جا رہا ہے، خطے کی موجودہ صورتحال میں سفر کروا کر ان کو کسی دباﺅ کا شکار نہیں کرنا چاہتے۔

پی سی بی کے ساتھ ٹور ممکن بنانے کیلیے مثبت پیش رفت کی تھی، اندازہ ہے کہ فیصلہ مایوسی کا باعث بنے گا، اس کے بعد کرکٹ پر اثرات کے حوالے سے افسردہ ہیں۔

دوسری جانب چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے ٹوئٹ کرتے ہوئے انگلش کرکٹ بورڈ کے فیصلے پر مایوسی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انگلینڈ کرکٹ بورڈ کے فیصلے سے شدید مایوسی ہوئی.

انہوں نے کہا کہ انگلینڈ بورڈ نے اس وقت دھوکہ دیا، جب پاکستان کو کرکٹ کی ضرورت تھی، تاہم ہم اس مشکل صورتحال سے جلد نکل جائیں گے۔

رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ یہ پاکستانی ٹیم کو جگانے کے لیے ایک اشارہ ہے کہ وہ دنیائے کرکٹ کی بہترین ٹیم بن کر دکھائے، تاکہ دنیا کے تمام ممالک بغیر کوئی بہانہ بنائے خود پاکستان سے کرکٹ کھیلنے کے لیے تیار ہوں۔