پشاور کنٹوٹمنٹ بورڈ : پی ٹی آئی کی انتخابات میں شکست

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

تحریک انصاف نے کنٹوٹمنٹ بورڈ پشاور کے انتخابات میں دھاندلی کو شکست کی وجہ قرار دے دیا۔

خیبر پختونخوا اور وفاق میں برسراقتدار تحریک انصاف کی مقامی تنظیم نے اعلیٰ قیادت کو کنٹوٹمنٹ بورڈ پشاور کے الیکشن میں شکست کی وجوہات سے آگاہ کردیا ہے۔

پی ٹی آئی ذرائع کا کہنا ہے کہ اپنی رپورٹ میں مقامی تنظیم نے کہا ہے کہ امیدواروں کی کامیابی کے لیے بھرپور مہم چلائی گئی، کارکنوں کو متحرک کرنے کے لیے روزانہ کی بنیاد پر وارڈز کی سطح پر جلسوں کا انعقاد بھی کیا گیا.

رپورٹ کے مطابق مخالفین نے الیکشن کے روز پیسے کا بھرپور استعمال کیا اور ووٹ خرید کر پی ٹی آئی کے مینڈیٹ کو چوری کیا، ہار کی ایک وجہ حکومتی جماعت سے ناراض کارکن بھی ہیں جو ٹکٹوں کی تقسیم پر ناراض ہوئے۔

انہوں نے انتخابی مہم میں حصہ نہیں لیا، کنٹوٹمنٹ کے پوش علاقوں سے پی ٹی آئی کے کارکن اور شہری ووٹ ڈالنے کے لیے نہیں نکلے جس کے باعث پی ٹی آئی کا اپنا ووٹ بھی کم پڑا۔

پی ٹی آئی پشاور کے صدر سید قاسم علی شاہ نے کہا کہ پی ٹی آئی نے پیسوں سے شکست کھائی ہے، پارلیمانی بورڈ کو ٹکٹوں کے لیے جو درخواستیں موصول ہوئیں ان ہی میں سے مضبوط امیدواروں کا انتخاب کیا گیا، پارٹی کو تمام صورتحال سے آگاہ کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ کنٹوٹمنٹ بورڈ پشاور کے انتخابات میں پی ٹی آئی خلاف توقع پر بڑی کامیابی حاصل نہ کرسکی، اسے پانچ وارڈز میں سے صرف ایک نشست میں کامیابی حاصل ہوئی۔