ضلع مہمند : قبائلی مشران نے قومی جرگے کی بحالی کا خیر مقدم

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

ضلع مہمند کے قبائلی مشران نے اے ڈی آر کے زریعے قومی جرگے کی بحالی کا خیر مقدم کیا ہے۔

قبائلی ضلع مہمند گرینڈ جرگہ کے رہنماؤں ملک صاحب داد حلیمزئی، ملک نادر منان اور ملک ایاز حلیمزئی نے تمام اقوام خویزئی، بائیزئی، اتمان خیل، صافی، ترکزئی اور حلیمزئی کے سرکردہ مشران کے ہمراہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ قیام پاکستان سے لیکر اب تک قبائلی مشران نے ملک و قوم کے مفاد کیلئے گرانقدر حدمات انجام دی ہے۔

انہوں نے کہا کہ علاقائی امن و امان اور تنازعات کی حل کیلئے مہمند قبائلی جرگے نے ہمیشہ منصفانہ اور جاندار کردار ادا کر کے ہر قسم کے تنازعات اور مسائل رسم و رواج کے ذریعے حل کئے ہیں۔

انضمام کے بعد قومی مشران کا کردار کم ہونے اور عام قبائلی لوگوں کی قانون ، پولیس، اور عدالتی نظام سے آگاہی نہ ہونے کے باعث عام مسائل اور بڑے تنازعے پیچیدگیوں کا شکار ہو رہے تھے مگر حکومت نے بروقت اقدام کے طور پر قومی جرگے کو ADR کی شکل میں قانونی حیثیت دے کر قبائلی عوام کے دل جیت لیے ہیں.

انہوں نے کہا کہ مہمند گرینڈ جرگہ صوبائی حکومت اور کمشنر پشاور امجد علی خان کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ انہوں نے قومی مشران کی حوصلہ افزائی کی اور قوم و علاقے کی حدمت کیلئے ان کے کردار میں تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ADR میں باکردار اور رسم و رواج سے واقف مشران کو شامل کیا جائے تاکہ عام قبائلی لوگوں کو بروقت اور سستا انصاف فراہم ہو اور عام مسائل و تنازعات کا حل خوش و سلوبی سے نکالا جاسکے۔